Atunci când trebuie să vă schimbați parbrizul, geamul lateral sau luneta trebuie să apelați la specialiști cu experiență în domeniu, la un service care are standarde de calitate înalte și bine definite, pentru a primi cel mai bun produs și cele mai bune servicii în domeniul geamurilor auto.
Sunt 3 chestiuni importante în acest domeniu al sticlăriei auto.
Primul este parbrizul sau geamul auto în sine. Parbrizele importate de no, sunt omologate și testate internațional conform regulamentulelor EEC R 43, FMVSS – 205 USA (DOT 246). Partenerii noștrii externi sunt acreditați de către toți producătorii din industria constructoare de mașini și industria automotivă. Producătorii de parbriz și geamuri auto au un număr de identificare de origine industrial. Aceste informații care atestă proveniența și calitatea produselor sunt evidențiate și serigrafiate pe fiecare parbriz, sub denumirea și sigla originala a mărcii.
Factorul uman este un al punct important în domeniu. Neoglass a acordat întotdeauna o atenție deosebită profesionalismului și expertizei. Experiența și competența profesională a angajatului este considerat un punct esențial pentru a putea oferi un serviciu de calitate, în acest caz un schimb sau reparație de parbriz/geam auto. Procedurile trebuiesc respectate, de asemenea și standardele companiei Neoglass.
Al treilea factor care completează motorul dezvoltării unei afaceri de acest gen sunt materialele (consumabile) și sculele folosite la lucrări de schimb sau reparație. Adezivele folosite, materialele pentru curățarea suprafețelor, primerul, lamele și cuțitele, foliile adezive și cele din silicon – toate acestea pot face diferența între o lucrare care va dura în timp și între o lucrare realizată ieftin, dar prost care în timp va costa de fapt mai mult (nefolosind scule și materiale de calitate sau chiar trecând peste folosirea unor anumite material).
Deoarece valorile noastre sunt competența profesională, responsabilitatea, angajamentul și parteneriatul pe termen lung, alegem întotdeauna calitatea înaintea cantității, pentru a avea succes în relația cu clientul, bazat pe încredere.